CoF Forum
- CoF Forum
- --YLEINEN-- Näkyy kaikille
- Yleistä keskustelua
- Candys rauta servu
Candys rauta servu
-
13 years agoLevel 2Mitä ihme pelleilyä. Pelasin iha normaalisti ja mut heitettiin pihalle. Enkä pääse takas. Sainks mä ny bannin sit vai, loistavaa... Vituttaa pikkurillin verran.
-
Level 4lol, täysin mahdollista...
-
13 years agoMain AdminIhan normisettiä Candyksellä..no hätä ;) Niin ja Tervetuloa CoFfiin
-
13 years agoLevel 2Tattis :o) . Nyt pääsee takasin. Kai niillä oli joku tilapäinen vittuilu setti.
-
13 years agoFri Aug 22 2008, 07:16pmLevel 4tai, jos sulla oli vahingossa tullu miinuspisteitä "liikaa", niin se kickaa sut automaattisesti. (niin käy suht usein kun mulkut pistää punishia vahingoista.) eikä se banni kestä ku sen rundin loppuu asti. veikkaisin et on todennäkösesti käyny näin.
-
13 years agoLevel 2Ei ollu miinus pointseja yhtään.olin about medium pisteis. pelasin sillo medic hemmolla. meiän tiimi oli voitolla sillon. no meni ja tuli.
-
Level 5Mehän pöynättiin teijät oikein urakalla.. Olin mun kakkosnikillä liikkeellä ja et sää siel mitn erikoista teheny :) Perinteinen CoF-kikki tais olla
-
13 years agoLevel 2:o) no en kerenny tekkee.tulin gameen kesken pelin. puolustin yhtä basee mis on lentokenttä. ja mun pointsit oli gyl medium. meitsi haki muutaman lipun ja game oli erilainen ku tulin. Ei liian vakavasti........
-
Level 4ei ollu punkbuster kicki? kuulostaa meinaa suht kummalliselt et ilman syytä potkisivat..
-
13 years agoMain AdminEi kai tommosel yhel kickil oo väliä
Se olis kyl eri juttu jos olisivat antaneet banaania :)